لاله اتشین
تازه های جهان

7 دليل قانع كننده برای اينكه از همين امروز لبخند بزنيد

لبخند زدن شما را موفق و با اعتماد به نفس مي‌كند. كساني كه با اعتماد به نفس بيشتري در جمع ظاهر مي‌شوند، در كار خود موفق‌تر هستند. حتي وقتي در يك جلسه پرتنش حاضر مي‌شويد لبخند بزنيد، خواهيد ديد كه چه پاسخ متفاوت و موفقيت‌آميزي از ديگران دريافت خواهيد كرد.
آيا شما هم از جمله كساني هستيد كه اغلب صبح‌ها با خلق پايين از خواب بيدار مي‌شوند و نمي‌توانند از جاي خود حركت كنند؟ اين مشكل يك راهكار فوق العاده ساده و بدون خرج دارد.

به گزارش نیک صالحی به نقل از ایسنا، دكتر لائورل هاس از كارشناسان علوم بهداشتي در آمريكا طي يك مصاحبه تلويزيوني با شبكه اگزرسايز تي وي در اين باره گفت: راه‌حل اين مشكل لبخند زدن است اگر به جاي نشستن در خانه تلاش كنيد تا با لبخندي روي چهره وارد جامعه شويد به زودي جواب اين لبخند را از اطرافيان خود دريافت مي‌كنيد و حالتان بهتر مي‌شود.

دكتر هاوس در اين رابطه افزود: 7 دليل قانع كننده وجود دارد كه به شما ثابت مي‌كند لبخند زدن واقعا براي سلامتي شما مفيد است. اين دلايل عبارتند از:

1- لبخند زدن خلق شما را بهبود مي‌بخشد. حتي اگر احساس خوبي نداريد لبخند بزنيد چون با اين تغيير ساده نتيجه فوق العاده شگفت‌انگيزي مي‌گيريد. وقتي شما به ديگران لبخند مي‌زنيد بازتاب اين عمل از طرف مقابل به شما برمي‌گردد و او نيز به شما مي‌خندد. اين تعامل در نتيجه به بدن و ذهن شما القا مي‌كند كه شما واقعا خوشحال هستيد.

2- لبخند زدن درمان استرس است. عضلات آرواره به طور معمول در هنگام استرس سفت و منقبض مي‌شوند و وقتي شما مي‌خنديد به لحاظ فيزيكي اين عضلات رها و شل مي‌شوند. عضلات آرواره‌اي نيز به عضلات گردن متصل هستند كه آنها هم اگر سفت و منقبض شوند منجر به بروز سردرد خواهند شد. بعلاوه وقتي مي‌خنديد استرس شما كمتر آشكار مي‌شود.

3- لبخند سيستم ايمني بدن را تقويت مي‌كند. وقتي مي‌خنديد بدن شما به طور طبيعي در حالت آرامش قرار مي‌گيرد و وقتي آرام باشيد سيستم ايمني بدن مي‌تواند به طور مطلوب و مناسب به كار خود ادامه دهد. در اين وضعيت بدن خيلي بهتر با آنفلوآنزا و سرماخوردگي مقابله مي‌كند.

4- خنديدن فشارخون را پايين مي‌آورد. مطالعات پزشكي ثابت كرده است كه وقتي با لبخند زدن چهره و ذهن شما آرام شود، فشار خونتان نيز به طور اتوماتيك پايين مي‌آيد.

5- خنده قاتل طبيعي درد است. آزمايشات تاييد مي‌كند كه خنديدن باعث آزاد شدن طبيعي تركيبات شيميايي شامل آندروفين و سروتونين در بدن مي‌شوند كه هر دوي اين تركيبات كمك مي‌كنند حس بهتري داشته باشيد و احساس درد در شما كاهش پيدا كند.

6- خنديدن شما را جوانتر نشان مي‌دهد. اگر هميشه لبخند بزنيد خطوط و چين‌هاي پوست پيشاني و صورت شما باز مي‌شود و چشم‌هايتان نيز جوانتر به نظر مي‌آيند. هر لحظه كه مي‌خنديد چند سال جوانتر از سن خود به نظر مي‌رسيد.

7- لبخند زدن شما را موفق و با اعتماد به نفس مي‌كند. كساني كه با اعتماد به نفس بيشتري در جمع ظاهر مي‌شوند، در كار خود موفق‌تر هستند. حتي وقتي در يك جلسه پرتنش حاضر مي‌شويد لبخند بزنيد، خواهيد ديد كه چه پاسخ متفاوت و موفقيت‌آميزي از ديگران دريافت خواهيد كرد.



           
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:جالب, :: 14:34
سعید تغیر

 

چرا2012 آغازی بر یک پایان خواهد بود و دنیا به پایان نخواهد رسید؟ پاسخهای ناسا به ادعاها

 

تصوير


س : آیا در سال 2012 چیزی زمین را تهدید می کند ؟ وب سایتهای اینترنتی زیادی می گویند که جهان در سال 2012 تمام خواهد شد .
ج : در سال 2012 هیچ اتفاق بدی در کره زمین نخواهد افتاد . سیاره ما اکنون بیشتر از 4 میلیون سال است که در وضعیت خوبی به سرمی برد . و دانشمندان معتبر در سراسر دنیا با آگاهی می گویند که تهدیدی در سال 2012 متوجه زمین نیست .
س : چه چیزی منشاء این تئوری است که جهان در سال 2012 تمام می شود . ؟
داستان با ادعاهای مربوط به نیبیرو شروع شد . سیاره فرضی که توسط سومریان کشف شد . برتراز سیاره زمین . این فاجعه ابتدا در ماه می سال 2003 پیش بینی شده بود . اما زمانی که این اتفاق نیفتاد ، روز قیامت به دسامبر 2012 حرکت داده شد . در آنوقت دو افسانه اشاره داشتند به پایان یک چرخه در تقویم قدیمی قوم مایا در یک انقلاب زمستانی در سال 2012 که با اتصال آنها تاریخ 21 دسامبر سال 2012 بعنوان روز قیامت پیش بینی شد .
س : یعنی تقویم مایا در دسامبر 2012 تمام می شود ؟

 

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:جالب, :: 14:31
سعید تغیر

 

 

عکاسی در جهان>>پیدایش عکاسی در جهان:

در اواخر قرن 18(م) و اوایل قرن 19 (م) همگام با پیشرفت های دیگر صنعتی از جمله کشتی بخار ، تلگراف و راه آهن ، عکاسی نیز پدید آمد . عکاسی در ابتدا جنبه علمی ، سپس جنبه صنعتی به خود گرفت و در حال حاضر یکی از شاخه های مهم هنری محسوب می شود .



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:دانستنی, :: 14:28
سعید تغیر

قلیان

بشنو از قلیان حکایت می کند


از خماری ها شکایت می کند

نامه ام با نام قل آغاز کن


ای تو دل در دود او پرواز کن

خسته ام از زخم های روزگار


می نشینم پای قلیون بر قرار

ای زغالت چون دلم آتش به سر


ای پک اول ز تو بس کار گر

این کلاه نقره ی فویل تو چیست؟


چاق گردانِ دمِ گرمِ تو کیست؟

ای خدا

ای خدا "ویندوز" دل را باز کن


یک "پرینت" از رحـمتت آغاز کـن

"آپشن" غــم را خدایا مــکن


فایل اشکم را خـدایا "ران" مکن

نام تو "پسوورد" درهای بهشت


آدرس "ایمیل" سایت سرنوشت

ای خدا حــرف دلم با کی زنم


"هلپ" میخواهم که "اف 1" مــیزنم

 
بشکه نفت 


بشکه نفتی داخل انبار بود                        سالن انبار تنگ و تار بود

عصر جمعه حول و حوش شیش و هفت       برق سالن اتصالی کرد و رفت

عده‌ای هم جمع بودند از قضا                     صف کشیده تا کنار پله‌ها

یک به یک می‌آمدند و با ادب                     لمس می‌کردند و می‌رفتند عقب

لمس می‌کردند مردان و زنان                    هر کسی چیزی گمان می‌برد از آن

این یکی استادکار ذوالفنون                      گفت چیزی نیست این غیر از ستون

آن یکی مرد سیاسی با دو دست              لمس کرد و گفت حتما قدرت است

کودکی هم روی آن دستی کشید             گفت اسنک بود با طعم شوید!

کهنه رندی هم رسید و دست زد              گفت ایران هزار و چارصد

عاشقی هم گفت این دعوا خطاست        بی خیال بشکه معشوقم کجاست

عاقلی هم میگذشت از آن کنار                گفت مارک و لیره و پوند و دلار

دختری هم ناگهان جیغی کشید               گفت مردی بود با اسب سپید

عده‌ای ناگاه از راه آمدند                          شمعی آوردند تا روشن کنند

شمع را با فندکی افروختند                      بشکه در دم منفجر شد سوختند

بشنو اما حاصل این گفتگو                       ما درون بشکه نفتیم ای عمو

می‌رسد هر کشوری از هرکجا                  پای خود را می‌کند در کفش ما

حرف آخر یک کلام است و همین              کاشکی بی نفت بود این سرزمین



           
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:خنده دار, :: 14:26
سعید تغیر

برخی افراد به دلایل بسیاری نمی‌توانند از گوشت‌ها بخصوص گوشت قرمز استفاده کنند، برای مثال افرادی که به نقرس مبتلا هستند باید تا حد امکان از مصرف گوشت قرمز خودداری کنند یا برخی افراد رژیم گیاهخواری دارند و نمی‌خواهند از گوشت استفاده کنند، حتی گاهی کودکان بشدت از خوردن گوشت امتناع می‌ورزند.

در این مواقع نمی‌توان به سادگی از کنار برخی فواید مصرف گوشت گذشت. برای مثال از آنجا که کودکان در سنین رشد هستند و این مرحله به هیچ عنوان در طول دوره زندگی تکرارپذیر نیست، باید به تغذیه در این گروه سنی اهمیت ویژه‌ای داد. درست است که مصرف بیش از اندازه گوشت‌ها باعث ایجاد عوارض و بیماری‌های مختلف می‌شود، ولی این به معنی مضر یا بی‌فایده بودن مصرف گوشت نیست.

اگر شما در طول زندگی از سبزیجات زیاد استفاده می‌کنید یا به دلیل بوی زهم ماهی یا مرغ را دوست ندارید، باید به دنبال جانشینی برای این گوشت‌ها باشید که بتواند مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را به اندازه کافی تامین کند و مانع ایجاد آسیب‌های مختلف شود.

شمارو به دیدن ادامه مطلب دعوت می کنم.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:دانستنی, :: 14:23
سعید تغیر
درباره وبلاگ


هر وقت توی زندگی به یه در بزرگ رسیدی که روش یه قفل بزرگ بود نترس و نا امید نشو.چون اگه قرار بود باز نشه جاش یه دیوار میذاشتن.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لاله اتشین و آدرس fiery-tulips.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 6927
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1